وبلاگ

فروشگاه عطر و ادکلن زنانه و مردانه اورجینال

فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال در شهریار

فهرست مطالب

فروشگاه عطر و ادکلن ماورات ارائه دهنده عطر و ادکلن زنانه و مردانه اورجینال در شهریار است. برای اطلاعات بیشتر در مورد عطر و ادکلن زنانه و مردانه اورجینال تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین مواردی که در اولین قرارها یا مجالس اجتماعی اهمیت زیادی دارد استفاده از عطر یا ادکلن مناسب است زیرا حتی اگر فردی ظاهر یا رفتار شما را فراموش کند، بوی شما فراموش نمی شود.

فروشگاه اینترنتی ماورات با ارائه انواع ادکلن، ادو پرفیوم، ادکلن، عطر، عطر جیبی و اسپری بدن مردانه و زنانه از برندهای مختلف، امکان خرید اینترنتی انواع این محصولات را فراهم کرده است.

نحوه خرید ادکلن اصل و اورجینال از فروشگاه

خرید ادکلن اصل مهم ترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی عطر ماورات به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید ادکلن های مارک دار و اولین و معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی ادکلن اصل با این محصول از وزارت صنعت با استفاده از 30 سال تجربه و با هدف تسهیل در خرید ادکلن زنانه و مردانه اصل و اورجینال با بهترین قیمت در شهریار تهران است.

امروزه با توجه به وفور فروشگاه های اینترنتی غیراصیل و همچنین بازارهایی مانند دیجی کالا، طرب، بامیلو، ایسام و … که فروشندگان ناشناس اقدام به فروش محصولات تقلبی می کنند، مهم ترین دغدغه مشتریان خرید ادکلن اصل است.فروشگاه عطر و ادکلن

تفاوت عطر و ادکلن در چیست؟

تفاوت عطر و ادکلن در چیست؟

هر دو عطر و ادکلن از عطر، الکل و سایر افزودنی ها با درصد خلوص متفاوتی تشکیل شده اند، اما تفاوت های زیادی بین آنها وجود دارد.
این عطر ترکیبی از روغن های عطر، الکل و آب است که به دلیل غلظت بالای روغن، بیشترین ماندگاری را در بین عطرها ارائه می دهد. همچنین عطر بیشتر در مواردی استفاده می شود که به دنبال عطری قوی و ماندگار هستید و برای استفاده روزمره مناسب نیست.

اما ادکلن با غلظت روغن کمتر تولید می شود و عمدتا به دلیل وجود الکل بیشتر، رایحه اصلی در کوتاه مدت باقی می ماند و ماندگاری کمتری دارد. به همین دلیل است که ادکلن رایحه ای سبک محسوب می شود و برای استفاده روزمره و مجالس و فضاهای بسته مناسب است.

همچنین یک نکته قابل ذکر این است که ادکلن هایی با غلظت روغن بیشتر و عطرهایی با غلظت روغن کمتر در بازار وجود دارد که به ادو پرفیوم و ادو توالت معروف هستند. به طور کلی، ادو پرفیوم با غلظت روغن بالاتر، ماندگاری بیشتری را ارائه می دهد، در حالی که ادو تویلت با غلظت روغن کمتر و ماندگاری کمتر تولید می شود.

عطر و ادکلن علاوه بر تفاوت در غلظت روغن، در ترکیب رایحه نیز با هم تفاوت دارند. در عطرها، رایحه‌های مختلف در مراحل مختلف در طول زمان آشکار می‌شوند و برخی رایحه‌ها می‌توانند تا چند ساعت باقی بمانند. اما در ادکلن ها رایحه ها از دقیقه تا ساعت ها قابل استشمام هستند و به دلیل غلظت کمتر روغن ماندگاری کمتری دارند.

 

جهت مشاوره و ارتباط با ما همین الان تماس بگیرید

 

 تفاوت عطرهای مردانه و زنانه

همه ما می دانیم که عطرهای مدرن به دو دسته عطرهای زنانه و عطرهای مردانه تقسیم می شوند، البته امروزه عطرهای یونیسکس یا یونیسکس قابل استفاده برای خانم ها و آقایان به این دسته اضافه شده اند. در واقع رایحه هایی که در تولید هر یک از عطرهای مردانه و زنانه استفاده می شود به عطر جنسیت می بخشد.

عطرهای مردانه و زنانه چه تفاوت هایی با هم دارند؟

عطرهای مردانه و زنانه چه تفاوت هایی با هم دارند؟

4 مورد از مهم ترین تفاوت های عطرهای مردانه و زنانه را در این قسمت ارائه خواهیم داد. این تفاوت ها به شما کمک می کند عطرهای مردانه و زنانه را تشخیص دهید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

نام و برچسب عطر

نام و برچسب محصول می تواند یکی از تفاوت های عطرهای مردانه و زنانه باشد. یکی از اصطلاحات For Men, For him, Men, Homme اغلب برای عطرهای مردانه استفاده می شود و این برای عطرهای زنانه For Women, For her, Women, Female, Femme است.

رایحه های رایج در عطرهای زنانه و مردانه

رایحه های مختلف انتخاب شده توسط زنان و مردان به نوعی ماهیت آنها را تایید می کند، بنابراین عطرهای مردانه و زنانه عمدتاً دارای ترکیبات متفاوتی هستند. عطرهای زنانه اغلب عطرهای میوه ای، شیرین، خوشبو با نت های گلی مانند یاس، گل رز، وانیل و … هستند که وسیله ای برای بیان احساسات مختلف و اغوا کننده به شمار می روند. عطرهای مردانه معمولا شامل نت های چوبی مانند سدر، خس خس، مشک، چرم و نت های شرقی تند است.

 

جهت مشاوره و ارتباط با ما همین الان تماس بگیرید

 

بسته بندی عطر

تفاوت عطرهای مردانه و زنانه را می توان در بسته بندی آنها مشاهده کرد. استانداردهای صنعت عطر برای هر جنسیت متفاوت است، بنابراین اغلب با نگاه کردن به شیشه عطر و بسته بندی آن می توانید تشخیص دهید که یک عطر زنانه است یا مردانه. عطرهای مردانه مستطیلی یا مربعی با رنگ های آبی تیره، خاکستری و … هستند. عطر زنانه رنگ‌ها شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند و در رنگ‌های پاستلی تازه‌تر هستند.

غلظت عطر

غلظت عطر نیز می تواند نوع عطر را تعیین کند. معمولا عطرهای زنانه غلیظ تر از مردانه هستند، اما تشخیص این تفاوت کار آسانی نیست. عطرهای زنانه معمولا ادو پرفیوم هستند در حالی که عطرهای مردانه هم ادو پرفیوم و هم ادکلن هستند که هر کدام غلظت و ماندگاری متفاوتی دارند.

عطر و ادکلن زنانه چه ویژگی هایی دارند؟

فرقی نمی کند تازه وارد باشید یا از طرفداران پر و پا قرص دنیای عطر! انتخاب عطر مناسب در میان مجموعه عظیم بهترین عطرهای زنانه می تواند کمی سخت و دلهره آور به نظر برسد. حتی در ابتدا ممکن است در برخورد با عطرهای مختلف احساس سردرگمی کنید.

به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید عطر نیاز خود و ویژگی های عطر مورد نظر خود را ارزیابی کنید تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. انتخاب عطر به عوامل مختلفی از جمله غلظت، فصول مختلف، سلیقه شخصی یا فرهنگ افراد مختلف بستگی دارد. نگاهی به این ویژگی ها قبل از خرید عطر می تواند کمک بزرگی در این زمینه باشد.

  • غلظت عطر

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب عطر غلظت آن است. عطرها معمولاً با غلظت های مختلف عطر، ادو پرفیوم، ادو تویلت و ادکلن تولید می شوند. این عطر دارای بیشترین درصد اسانس و کمترین غلظت الکل بوده و بیشترین ماندگاری ممکن را دارد. از طرفی غلظت ادکلن حاوی بیشترین میزان الکل و کمترین درصد اسانس در ساختار خود است. ماندگاری این ادکلن نسبت به سایر عطرها کمتر است، اما رایحه و قدرت بسیار قوی را ارائه می دهد.

عطرهای گل و مرکبات بیشتر سرد و خنک هستند و به صورت ادکلن و ادکلن تولید می شوند. به همین دلیل بو و قدرت پخش سیلو بالایی دارند و از طرفی ماندگاری کمتری دارند. این دسته از عطرها در روزهای گرم سال محبوبیت بیشتری دارند.فروشگاه عطر و ادکلن

اما عطرهای شرقی و دودی که بیشتر خصوصیت گرمی دارند به صورت ادو پرفیوم و عطر تولید می شوند. به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند. اما از نظر رایحه و قدرت عملکرد ضعیف تری نسبت به ادو تویلت و ادکلن از خود نشان می دهند. این عطرها به دلیل طبع گرم و بازیگوشی که دارند گزینه مناسبی برای روزهای سرد پاییز و زمستان هستند.

  • ماهیت عطر

اهمیت دو عامل اصلی زمان و مزاج در انتخاب عطر مناسب غیر قابل انکار است. عطرها با توجه به ساختار آکوردهایشان سرد و گرم هستند. بنابراین آشنایی با ماهیت عطرها و تاثیر زمان بر ماهیت رایحه های مختلف می تواند به شما در انتخاب عطر مورد علاقه کمک کند. همچنین با تغییر هر فصل، شرکت های عطرسازی مجموعه ای ویژه از عطرهای مناسب آن فصل را در قالب معروف ترین عطرهای زنانه و مردانه عرضه می کنند.

عطری زنانه با بوی خنک

عطری زنانه با بوی خنک

اگر به دنبال عطری مناسب برای گذراندن روزهای گرم تابستان و بهار هستید، انتخاب عطری زنانه با شخصیت خنک و رایحه غالب ترش، جنگلی و گلی می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد. هوای گرم و دمای بالای محیط تاثیر زیادی بر ماهیت و درک عطرها دارد. با افزایش سرعت تبخیر عطر، هوای گرم بوی عطر را تشدید کرده و ماندگاری آن را کاهش می دهد.فروشگاه عطر و ادکلن

نت های خنک و ترش عطر با هوای گرم و آفتابی تابستان و بهار هماهنگی خاصی دارد و ترکیبی شاداب، با طراوت و سبک ارائه می دهد. طبیعت خنک این عطرها کنتراست فوق العاده ای را با گرمای هوا ایجاد می کند. عطر زنانه با بوی سرد معمولا حاوی ترکیبی از رایحه سبز و مرکبات است. وجود رایحه های غالب ترنج، پرتقال، لیمو، نعناع، ​​یاس، میموزا، گل رز و شکوفه پرتقال در ترکیب نت های عطر نویدی از طبیعت خنک عطر است.

عطر زنانه با رایحه ای گرم

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، هوا سردتر می شود و این کاهش دما زمینه را برای ارائه عطرهای سنگین و پیچیده فراهم می کند. دمای پایین هوا سرعت تبخیر عطر را کاهش می دهد و زمان لازم برای پراکندگی و ظهور نت های پیچیده عطر را فراهم می کند. عطرهای طراحی شده برای فصول سرد سال دارای رایحه های قوی و گرم بوده و نت های پایه آنها دارای رایحه های قوی هستند.

یک پیچیدگی خاص عطرهایی که حاوی آکوردهایی از نعناع هندی، چوب صندل، خس خس، خزه بلوط و عنبر هستند برای روزهای خنک پاییز مناسب هستند. علاوه بر این وجود آکوردهای گرم و سنگین وانیل، مشک، عود، دارچین و بادیان، بهترین ترکیب برای انتخاب یک عطر زنانه با رایحه گرم است.

جهت مشاوره و ارتباط با ما همین الان تماس بگیرید

معروف ترین عطرهای زنانه

عطرهای زنانه ای هستند که واقعا بوی تمیزی دارند و ماندگاری زیادی دارند و باید در لیست معروف ترین عطرهای زنانه دسته بندی شوند: Versace Navaq، Tom Ford Tobacco Vanilla، Levi’s Abel Lancome، Bombshell Victoria’s Secret، C by Giorgio Armani یکی از معروف ترین عطرهای زنانه است.فروشگاه عطر و ادکلن

اگر قصد دارید عطر جدیدی را به مجموعه خود اضافه کنید، توصیه می شود که خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید و کمی از عطر را روی پوست خود امتحان کنید. پوست هر فرد دارای ویژگی های منحصر به فردی است و حاوی هورمون ها و فرمون های خاصی است که می توانند بوی عطر را تغییر دهند به همین دلیل است که استفاده از یک عطر روی افراد مختلف بوی نسبتا متفاوتی را نشان می دهد.

عطر و ادکلن مردانه چه ویژگی هایی دارند؟

عطر و ادکلن مردانه چه ویژگی هایی دارند؟

به طور کلی میزان رایحه تلخ و شیرین عطرهای مردانه بیشتر است. بنابراین رایحه یا اسانس عطر مردانه کمی با عطر زنانه متفاوت است. اما آن رایحه و اسانس ادکلن مردانه که ویژگی های یک ادکلن و عطر مردانه خوشبو را مشخص می کند چیست؟

عطرها و ادکلن های مردانه به چهار گروه تقسیم می شوند. اگر هر یک از این اسانس ها بیش از حد باشد، بر تلخی، شیرینی، خنکی و گرمی عطر تأثیر می گذارد. اما این اسانس ها را می توان در کنار یکدیگر قرار داد. بنابراین عطر مردانه می تواند تلخ و گرم یا خنک و شیرین باشد.

  • عطر گل

یک رایحه گلی می تواند عطر مردانه را خوشبو کند. اگرچه سطح پایین رایحه گلی کمی زنانه به نظر می رسد، اما می تواند ویژگی های مهم عطر و ادکلن مردانه را در خود داشته باشد. بنابراین اگر روی اطلاعات عطر و ادکلن نام گل های بهاری و انواع گل و گیاه نوشته می شد، لزوما عطری زنانه با رایحه ای شیرین و خنک نبود.

  • عطر شرقی

عطر شرقی یکی از پرمصرف ترین اسانس ها در پرفروش ترین و معروف ترین عطرهای مردانه جهان است. عطر شرقی ترکیبی از ادویه های مختلف مانند دارچین، فلفل سیاه، نمک دریایی و وانیل است که عطر را گرم و تند می کند.

  • رایحه خنک

رایحه خنک عطر ترکیبی از رایحه و خنکی گل ها و گیاهانی مانند اسطوخودوس و کاکتوس است. این عطر بعد از حمام باعث ایجاد طراوت می شود. حتی بیشتر عطرهای تند و تند با نت خنک شروع می شوند تا از تلخی عطر کاسته شود.

  • بوی چوب

اگر از اکثر خانم ها و آقایان بپرسید که رایحه مورد علاقه آنها در عطر مردانه چیست، پاسخ آنها چوبی خواهد بود. رایحه چوبی ترکیبی از جنگل، چوب مرطوب و چوب سوخته است که بوی مردانه را تلخ تر می کند.

ویژگی های یک عطر و ادکلن مردانه خوب به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال باید بدانید که به یک عطر یا ادکلن علاقه دارید تا قبل از خرید از ماندگاری بالای عطر مطلع شوید. در ضمن توجه به نت عطر تاثیر زیادی در خرید ادکلن مردانه دارد. اما بهتر است بدانید سلیقه و احساسات شخصی شما مهمتر از علاقه دیگران است. زیرا شما هستید که باید ساعت ها عطر را استشمام کنید.

مقالات پیشنهادی:

هلدینگ تبلیغاتی

بهترین عطر و ادکلن زنانه

این مطلب را به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید